Termeni și condiții

[vc_row][vc_column][vc_column_text]1.Dispozitii generale

Vanzator: PLACINTA ADINA INTREPRINDERE FAMILIALA, cu sediul social in Judetul Iasi, sat Visan, avand CIF: RO25674717, Nr. de ordine in registrul comertului: F22/1759/2009.

Cumparator: persoana fizica, juridica sau alta entitate care se inscrie pe site si plaseaza o comanda care va fi confirmata ulterior de catre vanzator.

Comanda: solicitare efectuata de catre cumparator cu scopul de a-si achizitiona unul sau mai multe produse comercializate de catre vanzator.

Produse: bunuri comercializate de catre adinasidutaplacinta.ro pe care cumparatorul le poate achizitiona in urma efectuarii unei comenzi.

Contract: document justificativ incheiat intre cele doua parti (cumparator si vanzator) in baza caruia vanzatorul se obliga sa plaseze comanda, iar cumparatorul se obliga sa achite comanda.

 

2.Informatii despre produs

Produsele commercializate de catre adinasidutaplacinta.ro sunt produse noi si vin insotite de factura fiscala conform legislatiei in vigoare. Produsele sunt livrate in limita stocului disponibil conform prevederilor contractului. adinasidutaplacinta.ro isi asuma dreptul de a nu onora o anumita comanda in cazul in care se produce o eroare de sistem, produsul respectiv nu se mai afla in stocul magazinului, produsul este neconform pentru a fi livrat sau din alte motive independente. Preturile de achizitie coincid cu preturile aflate pe site. Preturile afisate la produse sunt exprimate in RON si contin TVA 0. Cumparatorul este obligat sa achite contravaloarea produselor si taxele de curierat daca valoarea cosului de cumparaturi este mai mica de 399 RON. Valoarea comenzii dumnevoastra nu se va modifica odata ce aceasta este confirmata prin email. adinasidutaplacinta.ro nu ofera nici o garantie in afara de cele prevazute de legislatia aplicabila pe teritoriul Romaniei. Nu suntem responsabili pentru eventualele diferente de culoare ce pot aparea intre imaginea afisata pe monitorul dumneavoastra si culorile produsului sau decalajele ce pot aparea in legatura cu dimensiunea produselor datorita particularitalilor acestora.

 

3. Drepturile consumatorului (persoana fizica) prevazute in Legea nr.449/2003, art. 9-14:

“Art. 9 – Vânzătorul este răspunzător faţă de consumator pentru orice lipsă a conformităţii existentă la momentul când au fost livrate produsele. Art. 10 – În cazul lipsei conformităţii, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului să i se aducă produsul la conformitate, fără plată, prin reparare sau înlocuire, conform art. 11, sau să beneficieze de reducerea corespunzătoare a preţului ori de rezoluţiunea contractului privând acest produs, în condiţiile art. 13 şi 14. Art. 11 – (1) În cazul lipsei conformităţii, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului în primul rând repararea produsului sau are dreptul de a solicita înlocuirea produsului, în fiecare caz fără plată, cu excepţia situației în care măsura este imposibilă sau disproporţionată. (2) O măsură reparatorie va fi considerată ca disproporţionată, dacă ea impune vânzătorului costuri care sunt nerezonabile în comparaţie cu cealaltă măsură reparatorie, luându-se în considerare: a. valoarea pe care ar fi avut-o produsele dacă nu ar fi existat lipsa de conformitate; b. importanţa lipsei de conformitate; c. dacă cealaltă măsură reparatorie ar putea fi realizată fără un inconvenient semnificativ pentru consumator. (3) O măsură reparatorie va fi considerată ca imposibilă dacă vânzătorul nu poate asigura produse identice pentru înlocuire sau piese de schimb pentru reparare, inclusiv ca urmare a lipsei utilajelor sau a tehnologiei aferente. (4) Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilită de comun acord, în scris, între vânzător şi consumator, şi fără niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luându-se în considerare natura produselor şi scopul pentru care acestă a solicitat produsele. Perioada de timp stabilită nu poate depăşi 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunoștință vânzătorului lipsa de conformitate a produsului. (5) În cazul reparării produsului, în acesta vor fi montate numai piese noi. Art. 12 – Noţiunea fără plată, prevăzută la art. 10 şi 11, se referă la toate costurile necesare aducerii produselor la conformitate, inclusiv costurile poştale, de transport, manipulare, diagnosticare, expertizare, demontare, montare, manoperă, materiale utilizate şi ambalare. Art. 13 – Consumatorul poate solicită o reducere corespunzătoare a preţului sau rezoluţiunea contractului în oricare dintre următoarele cazuri: a. dacă nu beneficiază nici de repararea, nici de înlocuirea produsului; b. dacă vânzătorul nu a luat măsura reparatorie într-o perioadă de timp rezonabilă; c. dacă vânzătorul nu a luat măsura reparatorie, conform art. 11 alin. (4), fără inconveniente semnificative pentru consumator. Art. 14 – Consumatorul nu este îndreptățit să solicite rezoluţiunea contractului, dacă lipsa conformităţii este minoră.”

 

4. Comanda

Pentru efectuarea unei comenzi este necesar ca bunurile dorite sa fie adaugate in cosul de cumparaturi. Dupa ce sunt adaugate bunurile in cos, acestea vor fi impachetate si trimise catre destinatar in cel mai scurt timp posibil de la finalizarea comenzii. Daca nu se efectueaza finalizarea comenzii, produsele adaugate in cos nu vor fi rezervate in vederea expedierii catre client. O data cu finalizarea comenzii, cumparatorul garanteza ca datele pe care le-a furnizat pentru procesul de cumparare sunt corecte, complete si adevarate in momentul plasarii comenzii. Comanda se considera finalizata din momentul in care cumparatorul primeste confirmare electronica prin email si urmeaza apoi sa intre in procesul de livrare.

 

5.Plata

Plata online

Plătești online cu orice card Visa sau Mastercard în condiții de siguranță deplină, prin procesatorul MobilPay.

Plata este securizată la cele mai înalte standarde, inclusiv 3D Secure

Pentru tranzacții, nu se percepe niciun comision suplimentar

 

6.Livrare

Fiecare comanda este preluata de catre un operator si procesata in cel mai scurt timp posibil. Livrarea se efectueaza doar dupa confirmarea telefonica a comenzii, in 24-48 de ore, in zilele lucratoare.

 

7.Transport

Comenzile plasate pe teritoriul Romaniei au urmatoarele costuri de transport:

  • Gratuit la cumparaturi mai mari de 399 RON
  • 25 RON pentru cumpărăturile sub 399 RON

Toate coletele sunt livrate prin Fan Courier.

 

8. Retur

Dacă te răzgândești, este în regula, ai dreptul să returnezi gratuit articolul sau articolele comandate. Le poți schimba cu altele, aflate în stoc, sau îți poți primi banii înapoi.

Returnarea unei comenzi se face în următoarele condiții: alegi să trimiți returul prin firma de curierat rapid Fan Curier la adresa Sos. Eroilor, nr. 70, sat Vișani, comuna Bârnova, jud. Iași către PLACINTA ADINA INTREPRINDERE FAMILIALA, Reg. com.: F22/1759/2009, CIF: RO25674717. În interiorul coletului atașați contul IBAN însoțit de numele titularului de cont.

Costul transportului de retur va fi suportat de catre cumparator, 25 lei.

Nu se pot restitui produse folosite, deteriorate sau care prezintă urme de purtare.

Pentru returnarea articolului, acesta trebuie să fie însoțit de etichete și de actele însoțitoare. Orice retur care nu respectă Termenii și condițiile adinasidutaplacinta.ro va fi refuzat.

Echipa adinasidutaplacinta.ro verifică exclusiv calitatea fiecărui articol, oferindu-ți, astfel, garanția că articolele comandate de pe adinasidutaplacinta.ro sunt într-o stare impecabilă. În cazul unei excepții, ne asumăm răspunderea și îți înlocuim articolul cu unul identic, suportând și taxele aferente transportului (tur, retur).

În cazul în care dorești să returnezi unul sau mai multe produse, te rugăm să ne anunți în termen de maximum 14 zile calendaristice de la primirea coletului, prin apelarea la numarul de telefon 0744 766 938.

Vei lua legătura cu un Operator din adinasidutaplacinta.ro căruia îi vei comunica articolul pe care dorești să-l returnezi și ce articol dorești în schimbul acestuia. Vei primi automat un email cu adresa la care trebuie să ajungă coletul cu articolul returnat și detalii legate de procedura returnării.

După ce returul ajunge la noi, se anunță dorința rambursării contravalorii comenzii prin Transfer Bancar (pentru acest lucru, avem nevoie de codul tau IBAN, alcătuit din 24 de caractere). Restituirea se face doar pe valoarea articolului returnat. În cazul în care dorești restituirea sumei de bani, este necesar să ne contactezi telefonic, pentru a ne comunica acest lucru!

Returnările de bani se fac în maxim 7 zile lucratoare de la receptionarea returului si primirea datelor bancare / postale.

Notă: Ne rezervăm dreptul de a nu onora comenzile realizate de persoane care au efectuat mai mult de 3 retururi în ultimele 12 luni.

Termenii si conditiile prezente se aplica tuturor actiunilor efectuate de catre PLACINTA ADINA INTREPRINDERE FAMILIALA prin intermediul magazinului virtual. Magazinul adinasidutaplacinta.ro functioneaza in conformitate cu legea statului roman. Prin folosirea acestui site, utilizatorul isi da acordul in mod expres, explicit si in cunostinta de cauza referitor la acceptarea termenilor si conditiilor listate pe aceasta pagina. Prin plasarea unei comenzi pe acest site, utilizatorul isi da acordul in mod expres ca isi ia angajamentul sa respecte obligatia de plata catre PLACINTA ADINA INTREPRINDERE FAMILIALA conform contractului.

 

9.Anularea comenzii

Anularea comenzii este aplicabila doar clientilor persoane fizice, conform legislatiei in vigoare.

 

10. Reclamatii

In cazul unor eventuale conflicte intre PLACINTA ADINA INTREPRINDERE FAMILIALA si clientii sai, se va incerca mai intai rezolvarea lor pe cale amiabila in minim 30 de zile lucratoare. Daca rezolvarea pe cale amiabila intre cele doua parti nu va fi posibila, conflictul se va solutiona in instanta competenta conform legilor in vigoare.

 

11. Frauda

Orice incercare de a accesa datele personale ale altor utilizatori, de a modifica continutul site-ului adinasidutaplacinta.ro sau de a afecta performantele serverului pe care lucreaza site-ul adinasidutaplacinta.ro, va fi considerata tentativa de frauda si va fi pedepsita de catre autoritatile competente conform legislatiei in vigoare.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]